Sociaal Intranet 1.3.3

Released: april 2017

Versie 1.3.3 van het Sociaal Intranet van Seneca is uit. In deze versie hebben we verbeteringen doorgevoerd om het Sociaal Intranet nog sneller en beter te maken. Daarnaast hebben we een aantal nieuwe functies toegevoegd, die lees je hier.

Bijlages bij nieuws en kalender

De weergave van nieuwsberichten en kalender-items is verbeterd. En je kunt nu bij het opstellen van nieuwsberichten en kalender-items ook bijlages toevoegen.

Bijlages toevoegen en verwijderen tijdens bewerken

Je kunt nu bij het bewerken van je bestaande bericht ook bijlages toevoegen, en ook verwijderen. Dat kon voorheen alleen bij het plaatsen van een bericht. Tijdens het bewerken van je bericht kun je ook bijlages verwijderen. Handig als je een berichtje geplaatst hebt met een verkeerde bijlage!

Informatieblok voor diverse inhoud (zichtbaar op corporate home)

Er is een nieuw informatieblokje (widget) beschikbaar voor het weergeven van allerlei soorten inhoud. Hiermee kunnen we nu in één blokje alle soorten content tonen (bijdrage, nieuws, kalender, poll, vraag & aanbod). De bron van de berichten is instelbaar: de berichten kunnen bijvoorbeeld uit één afdeling/locatie of kring afkomstig zijn, maar ook uit meerdere kringen. Op deze manier kunnen we bijvoorbeeld corporate nieuws afkomstig uit meerdere organen combineren.

Samengestelde tijdlijn

Het nieuwe informatieblok kan informatie uit meerdere kringen halen. Als dat zo is, wordt bij het doorklikken op de ‘meer’-link een samengestelde kring getoond die de informatie uit de geselecteerde kringen weergeeft.

Overzicht van kringen die ik beheer

In het blokje ‘Mijn kringen’ op je persoonlijke startpagina zie je nu ook van welke kringen je beheerder bent. Dit is handig voor beheerders die meerdere kringen aanvoeren en nu in een oogopslag kunnen doorklikken naar die kringen.

Diverse bugfixes

Er zijn diverse verbeteringen doorgevoerd. Verbeteringen die het Sociaal Intranet sneller en beter maken.