Contact behandelen
Werkblad Contact behandelen
De wachtij wordt automatisch gevuld vanuit ‘aangesloten’ bronnen ( email, Facebook en Twitter )
Daarnaast is het mogelijk om handmatig berichten toe te voegen.
Gebruik daarvoor de ‘nieuw’ knop
U komt nu terecht op werkblad Contact behandelen. U kunt hier handmatig nieuwe berichten invoeren.
Ook komt u op het werkblad Contact behandelen indien u op het werkblad Wachtij een bericht selecteert en dan kiest voor Behandelen.
In beide gevallen kunt u de detailgegevens van het bericht aanpassen, toevoegen etc.
Het vastleggen van gegevens.
De ingevoerde gegevens kunnen worden vastgelegd op de volgende manier:
Knop | Uitleg |
---|---|
Leg de ingevoerde gegevens vast. | |
Leg de ingevoerde gegevens vast. De status wordt nu ook Gesloten. | |
Zet het bericht door naar een andere afdeling/persoon. | |
Het bericht blijft bewaard, maar het contact wordt niet geregistreerd. |
Mochten er, om wat voor reden dan ook, fouten in de invoer worden geconstateerd, dan doet het systeem daarvan melding via een popup. Ook kan het voorkomen dat u bijvoorbeeld bent begonnen aan het invoeren van een reactie (e-mail of Twitter) en dat u de gegevens wilt opslaan zonder dat dit bericht is verstuurd. In dat soort gevallen geeft het systeem een waarschuwing, waarbij u in de meeste gevallen nog kunt terugkeren naar het scherm, om bijvoorbeeld alsnog de reactie te versturen.