Contact behandelen

Werkblad Contact behandelen

De wachtij wordt automatisch gevuld vanuit ‘aangesloten’ bronnen ( email, Facebook en Twitter )

Daarnaast is het mogelijk om handmatig berichten toe te voegen.

Gebruik daarvoor de ‘nieuw’ knop Nieuw

U komt nu terecht op werkblad Contact behandelen. U kunt hier handmatig nieuwe berichten invoeren.

Ook komt u op het werkblad Contact behandelen indien u op het werkblad Wachtij een bericht selecteert en dan kiest voor Behandelen.

In beide gevallen kunt u de detailgegevens van het bericht aanpassen, toevoegen etc.

Het vastleggen van gegevens.

De ingevoerde gegevens kunnen worden vastgelegd op de volgende manier:

Knop Uitleg
 Opslaan  Leg de ingevoerde gegevens vast. 
 Opslaan en sluiten  Leg de ingevoerde gegevens vast. De status wordt nu ook Gesloten.
 Doorzetten  Zet het bericht door naar een andere afdeling/persoon.
 Niet registreren  Het bericht blijft bewaard, maar het contact wordt niet geregistreerd.

Mochten er, om wat voor reden dan ook, fouten in de invoer worden geconstateerd, dan doet het systeem daarvan melding via een popup. Ook kan het voorkomen dat u bijvoorbeeld bent begonnen aan het invoeren van een reactie (e-mail of Twitter) en dat u de gegevens wilt opslaan zonder dat dit bericht is verstuurd. In dat soort gevallen geeft het systeem een waarschuwing, waarbij u in de meeste gevallen nog kunt terugkeren naar het scherm, om bijvoorbeeld alsnog de reactie te versturen.

Topics